Wednesday, 11 February 2015

Pengalaman Berjogging di Bukit Bauk!

Assalamualaikum :)

      Aku ni jenis pemalas tapi sangat excited when it comes to any aktiviti senaman or jogging yang mana boleh menguruskan badan.. yang tulah aku ikut.. tapi pada dasarnya aku memang jenis yang susah nak keluar rumah. Alasan aku.. Pertama takut burn ececece .. Kedua sebab memang aku ni pemalas hahaha. Jahat! :P So haritu kami adik beradik.. total 6 orang tapi abang aku sorang stay dekat KL so dia tak join sekali. Tinggal 5 orang tapi kakak aku tak join hihi.. Kakak ipar pon join hehe.. anak saudara pon join tau! haha :P


ni masa mula2 nak masuk xD

adik aku memang jauh kehadapan. T_T aktif gila dia sukan!







tu atas tu ada lagi track tuu. yang ni baru separuh T_T letih bhaii

ni aku berhenti sat.. orang banyak lemak gini ah.. T_T


So korang tau tak dekat mana bukit bauk? Bukit Bauk ni terletak di Dungun.. Negeri Terengganu. Ambil masa dalam 15-20 minutes by car jugak dari rumah aku.. Tempat dia dalam hutan.. dulu tempat ni memang gelap tapi sekarang memang tak ah sebab setiap pagi dengan petang memang ada orang jogging punya.. dah nama pon tempat jogging kan :D.. Especially weekends. Lagila ramai.. Nak joggin dekat sini memang mencabar sikit. Aku admit haha sepanjang aku naik.. tak lari pon. Jalan macam normal je tapi dia punya nak naik memang susah.. bukit kan xD. berpeluh aku.. padahal tak lari.. satu jam baru half track. Dia ada 3 track tak silap aku.. yang aku berhenti tu baru track pertama D:.

2 comments:

khansa poetri said...

Assalamualaikum, boleh tau judul lagu di blog ini apa ya? terima kasih sebelumnya..
^^

Ifah-Chan said...

@khansa poetri lagu mana eh? ada 2 hehe. Satu tajuk Reverie - Clemence.. satu lagi come as you are - yuna :)

Post a Comment