Saturday, 3 January 2015

Happy New Year..!

Assalamualaikum

    Pejam-celik pejam-celik dah masuk tahun 2015, masa sekarang memang cepat kan? aku ingat lagi tahun 2004, masa cuti sekolah bulan 11-12 tuuu. Alahaii, lama sangat cuti sekolah. Sampai rasa bosan duduk dekat rumah. Tapi sekarang tup-tup 2015, tup-tup 2016. Macam mak aku cite la.. dulu zaman mak aku sekolah.. Cuti dia macam kita la 1 bulan - 2 bulan cuti. Tapi mak aku kata kelas dia dah naik semak samun.. Sebab lama sangat. Sekarang memang tak aa. 



Haa nama pun tahun baru mesti korang ada azam baru semuanya kan?
 Apa pun azam kita.. Yang penting Istiqomah :)



Aku dah 18 tahun? eh? macam tak caya T_T haha. ehh tak-tak aku masih 17 aku yakin
sebab aku lahir bulan 11 so bulan 11 ni laa baru 18! Aku masih budak sekolah tau ._____.'
hehehe. 



No comments:

Post a Comment