Monday, 11 February 2013

Add Math One Of The Killer Subject? Is that True? :/

Assalamualaikum.
          Cuti raya cina ni memang aku gunakan dengan 'semanfaatnyalah' BUT dengan aktiviti tak berfaedah huahua :/ bosan doee. kalau bukak buku confirm mengantuk dan mood untuk buat homework ndak ada. ape nak jadi nii!! aku marah gile kat diri aku yang aku rasa makin pemalas. sia-sia entry yang aku update untuk naikkan semangat aku tu. rasa macam nak punish diri sendiri nih.. :( tapi kita kena akui yang setiap manusia tak lepas dari sikap malasnya. Hari ni Isnin bertarikhkan 11.02.2013 aku akui semua yang cikgu aku cakap betul! 99.9% betul! apa yang cikgu aku kata kat aku kebanyakkan budak form 4 akan merasakan yang tahun ni tahun honeymoon sebab pmr dah lepas so ape lagi freedom laahhh.. haippp! cepukkang? spm kau campak mane? laut? adehh :/ stop dreaming, focus on your study. counting the day to the disaster? mungkin awal sgt tp baik sediakan payung sebelum hujan. kan2? yedak? okey back to the point. add math adalah subjek pembunuh? betulah? bg aku 50% betul 50% tak sangat. -_-''. basyaa! you can do it. stop surfing internet. add math senang! add math senang! add math senang! add math senang! yeke? senang! senang! senang!

nak tau abang aku cakap ape? dia cakap ilmu dunia semua orang boleh sbenarnya .-. 

hahaha kalau laa ade soalan yang jawapan dia mcm ni  x)

betul apa yang abang aku ckp bile pikir balik. ilmu dunia semua orang boleh sebenarnya, cuma antara sifat pemalas dengan rajin je. dan jangan la kedekut ilmu ye. ajar kwn-kwn yang tak pandai daripada kita. aku jenis orang yang takde niat nak jadi pendidik so sape2 yang suruh aku ajar sorry eh sebab aku confirm sesiapa yang diajar oleh aku mesti tak paham habuk pon muahahha :P aku tak pandai mendidik. bagi tiru jawapan boleh :P :P

*practice makes perfect
try and error*
percaya atopon tak, just give it a try. :)

2 comments:

Insan memahami... said...

That's the spirit, iffah!!! Betul ape yg abang iffah cakap... ilmu itu senang nak diperolehi, tapi apa yang menyebabkan ilmu tu susah ialah apabila kita tidak berusaha untuk mempelajarinya... Gud luck, iffah!!! teringat pulak semasa abang form 4 dulu...

AnaMuslimah said...

Alhamdulillah ade jgk yg mdorong bg semangat. Terima Kasih skali lagi!! Gud Luck juga kpd anda yg bakal mngmbil slip spm bulan 3 nih. Gud Luck~

Post a Comment