Wednesday, 19 December 2012

Keputusan PMR!!

Assalamualaikum
    Tahniah kepada semua Batch-97 yang berjaya mendapat Straight A's mahupon 9/8 :) congratulation...Saya nak share dengan korang Result PMR saya yang bagi saya Alhamdulillah :) biarpon malas study, on9 memanjang dan jarang pegi kelas tambahan disebabkan jarak ke sekolah dari rumah memang jauh 20KM dan saya x nak stay dekat hostel :P... Terima Kasih diucapkan kepada guru-guru yang mengajar saya for the past 3 years. pengorbanan cikgu memang x terbalas :) dan kepada cikgu-cikgu yang mengajar saya subjek geo, sej dan ba.. Pardon me... :( saya x dpt buat cikgu bangga dengan saya.. tambah-tambah subjek geo....memang selama saya buat latihan. markah saya always dpt 70 dan keatas..dan saya memang set in mind utk dpt A subjek geo nih. tapi saya x tau mane silapnya. Geo saya merundum jatuh :( utk subjek sejarah, saya memang always dpt 50 lebih je dan berbangga jugak la sebab dapat B. utk subjek BA pulak. saya selalu dpt 60 dan keatas tapi bawah 70 selalu, but soalan pmr susah bagai nak rak!! karangannnya membuatkan saya sesak nafas almost kene heartattack. duhh! tapi bersyukur sebab dapat C daripada dapat D ^^.. so the conclusion.. saya x tau blog ni akan diteruskan atau bakal dilupuskan ehehehe.. sebab saya nak concentrate utk spm pulak.. macam susah je spm ni tambah-tambah saya nak ambik aliran sains teknikal. *kalaulah boleh sebab sekolah sekarang ambik aliran agama, x tau lagi nak pindah sekolah mane*aliran sains teknikal ade lukisan kejuruteraan. matching la kan. sebab owner punya blog ni ade cita-cita nak jadi arkitek :P anyway congratulation again uols :P.. yang x dapat tu teruskan usaha eh macam saya :x... spm still ade.. pmr kite campak dalam laut :P..lets bygone be bygone :) perkara lepas usahlah dibangkitkan :)

Bahasa Melayu - A
Bahasa Inggeris - A
Mathematic - A
Science - A 
KHB Perdagangan & Keusahawanan - A
Pendidikan Agama Islam - A
Sejarah - B
Geografi - B << nk nangis rasenye, aku buat latihan always dpt 80 ke ats. camano buleh jd nih? -_-
Bahasa Arab - C -blushing-



edit : x sangka boleh dpt 6a walaupun study ala kadar dan on9 memanjang .__.'' 

No comments:

Post a Comment