Wednesday, 14 November 2012

Novel-Novel Karya Siti Rosmizah

Assalamualaikum,
           Cuti sekolah tahun ni sangatlah membosangkang.. jadi untuk menghilangkan tahap kebosanan yang melampau tu, aku bace novel yang tebal-tebal biar lambat habis hehehe...so novel karya Siti Rosmizah memang memenuhi 'citarasa'ku kali ini hohooo

karya pertama beliau - Andai Itu Takdirnya
novel ni best giler giler giler. huhuu awal bace dah start nangis :'( sedih wey. kalau tak bace lagi belilaaa satu
eh...

karya kedua beliau - Cinta Kau & Aku
Fuh novel Siti Rosmizah ni mmg best seller semuanya..cayalah..Disebabkan ramai yg menitiskan air mata pd karya beliau yg pertama, novel yg kedua ni lawak laa skit huuu. :) 

karya ketiga beliau - Lafazkan Kalimah Cintamu 
haa novel ni mmg top... m/s 10 dah buat aku nangis ish2 tp bile aku bace, ade jgk part lwk smpai terkekek-kekek ketawa .. xD

karya keempat beliau - 7 Hari Mencintaiku
yg ni mcm best jgk nnti nak bace.. huhuhuuu

karya kelima beliau (terbaru 2012) - Takdir Itu Milik Aku
fuh giler tebal tp takpe kejap je kot bace hihii


biodata penulis 

Nama : Siti Rosmizah Semail
Kerjaya : Peguam, penulis dan penerbit SR Publication
Tempat lahir : Kuala Lumpur
Status : Berkahwin

Andai Itu TakdirNya dgn Cinta Kau & Aku bace dah. Lafazkan kalimah cintamu ongoing...7 hari mencintaimu dgn  Takdir itu Milik Aku bakal menyusul yeaaaa!!! ^_^
-----------------------------------------------------------------------------------------
dah habis bace semuanya kecuali yg bwah sekali. my review! semuanya mantap! best! menarik! but the last one tak de daya penariknya. :( kenape mcm tu?

No comments:

Post a Comment