Saturday, 11 August 2012

minggu yang dinanti-nantikan oleh semua org Islam!

Assalamualaikum

                hari ni masuk hari yg ke 22 kita sbgai umat Islam berpuasa. Sedar x sedar tggal 7 hari je lagi nk raye. ape feeling korg skrg? sedih sbb bulan Ramadhan dah nak tggalkan kita or gembira sbb nk smbut hari Raya ? bg aku kan, raya tahun ni mmg x rase pape. rase mcm bulan2 yg biasa jee.. huwaaa.. bulan puasa thun ni ade jgak rase happy time nk sahur dgn brbuka hehee.. tahun ni nmpknye aku x kesempatan nk smbhyang terawih ;'((. sedih kot. thun ni dah msuk 3 tahun aku x pegi smyg terawih. nk ikut abg dgn ayah aku? diorg laki..huwaaaa.. geng! hari ni dah msuk hari yg ke 22 puasa. haaaa korg tau big day bulan puasa ni?Ye btul tu! bulan Lailatul Qadar bulan yg lebih baik drpd 1000 bulan. 10 mlm terakhir Ramadhan la saat2 yg ditunggukan ;) korg boleh la start buat ibadat byk2 mulai skrg! Selamat beribadat semua! 



No comments:

Post a Comment